intymnosc.pl
W Twoim Koszyku: 0 szt. Suma zakupów: 0,00zł
Jestes tutaj: » » 1X20660055
SPANISH LOVE DROPS - 30ML

SPANISH LOVE DROPS - 30ML

PRODUCENTCC Pharma
NUMER KATALOGU 1x20660055
DOSTEPNOŚĆ WYSYLKA 24H
KOSZT DOSTAWY od 9,90zl
ŚREDNIA OCENA
   (7)
   (4)
   (1)
   (1)
   (0)
WSZYSTKICH OPINII 13 (zobacz wszystkie)
70,00zł
59,90zł61.7 PLN


wysylka-24h

po 20 min poczulamsie jakbym ogladala film erotyczny a patrzylam tylko na swojego faceta skrecajacego opiekacz do chleba ;) hehehehehe
No powiem że zabawa była całkiem niezła i lepiej napewno działało niż afrodyzjak który kupiłem na świetokrzyskiej. :-)))


* Przedstawione opinie klientów Intymnosc.pl są subiektywne. Intymnosc.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

** Opisane rezultaty stosowania suplementów oraz kosmetyków intymnych mogą się różnia w zależności od indywidualnych uwarunkowań. Producent nie gwarantuje powtarzalności efektów.

opis

Spanish Love Drops Secrets - silne jak hiszpańska mucha!

hiszpańska mucha

Afrodyzjak stworzony przez holenderską firmę CC Pharma, produkującej - cieszący się dużą popularnością - środek o nazwie SPANISH LOVE DROPS, który działa pobudzająco seksualnie.

Dolej do napoju 30 min przed pożądanym efektem … nie będziesz mógł jej powstrzymać.


Ten elixir pomoże Ci ujarzmić każdą kobietę!

Wystarcza na 10 zastosowań!

Rezultaty

afrodyzjak

Afrodyzjak SPANISH LOVE DROPS to składniki znane od wieków z działania podnoszącego libido u kobiet. Dzięki lepszemu ukrwieniu miejsc intymnych, wzrasta pragnienie dotyku i pieszczot. Sprawia że kobiety patrzą na płeć męską z większym pożądaniem!

SKŁAD:

  • L-Arginina – jest aminokwasem odpowiedzialnym za naszą sprawność fizyczną. Pomaga nam w produkcji energii w mięśniach, a także pełni istotną rolę w transporcie, magazynowaniu i wydalaniu azotu, a co za tym idzie zapewnia sprawny metabolizm mięśni. Dodatkowo L-Arginina wspomaga krążenie. Naukowo udowodniono jej skuteczność w walce z niepłodnością u mężczyzn. Jest ona potrzebna do produkcji nasienia. Jako prekursor tlenku azotu arginina może ułatwić erekcje prącia i może być użyteczna w przypadku zaburzeń wzwodu. Uwaga: należy pamiętać, że Arginina może wpływać na zmiany stężenia potasu, zwiększa kwasowość w żołądku a także poziom glukozy we krwi. Dlatego należy pamiętać, aby nie przekraczać dawki dziennej preparatu.
  • Witamina C: pełni ważne funkcje w odporności organizmu, jest też przeciwutleniaczem, przeciwdziała starzeniu się skóry. Uszczelnia naczynia krwionośne, dzięki czemu poprawia krążenie - także w miejscach intymnych. Możliwe skutki uboczne: brak.
  • Pozostałe składniki: Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Aqua

Możliwe skutki uboczne:

może wpływać na zmiany stężenia potasu, zwiększa kwasowość w żołądku a także poziom glukozy we krwi. Dlatego należy pamiętać, aby nie przekraczać dawki dziennej preparatu.

opinie

Srednia ocena z opinii
(13 Opinii klientow)
Napisz Recenzję
Ocena: 3 z 5 Gwiazdek!
hm nie wiem dwarazu uzywalam ale trudno mi stwierdzic czy taka wielka roznica jest bez czy z.....
Ocena: 5 z 5 Gwiazdek!
jestem bi i powiem ze dziala dziala miedzy kobietami na kobiety, jest bardzo namietnie po tym
Ocena: 5 z 5 Gwiazdek!
po 20 min poczulamsie jakbym ogladala film erotyczny a patrzylam tylko na swojego faceta skrecajacego opiekacz do chleba ;) hehehehehe
Ocena: 5 z 5 Gwiazdek!
słowo mokra to za malo zeby okreslic to co sie dzialo po zastosowaniu tego specyfiku ;) 5plus
Ocena: 4 z 5 Gwiazdek!
stosowalam duzo podkręcaczy bo jakos mnie trudno podniecic, ten sprawdza sie calkiem niezle, seks byl bardzo konkretny i dobry
Ocena: 5 z 5 Gwiazdek!
no w kooooooooooooncu mi sie moja Niunia rozluznila! kupujcie dla niesmialych lasek
Ocena: 4 z 5 Gwiazdek!
nareszcie coś skutecznego, a już się bałąm, że nigdy nie bedzie mi dane doznać orgazmu Viola
Ocena: 4 z 5 Gwiazdek!
ostry sex całą noc - chcesz to przeżyć tak jak ja to kupuj :) Wojtek
Ocena: 5 z 5 Gwiazdek!
Zajebisty specyfik!!!!! Odlot na maxa !!!! KUPUJCIE !
Ocena: 5 z 5 Gwiazdek!
Udało mi się rozpalić dziewczyne do czerwoności. Tylko dopiero za drugim razem bo za pierwszym przesadziłem z ilościa i się zrobiła trochę senna. Tak wiec używać zgodnie z instrukcją i wszytsko będzie ok. Jesteśmy już umówieni na jutro! ;) Zbyszek22
Ocena: 4 z 5 Gwiazdek!
No powiem że zabawa była całkiem niezła i lepiej napewno działało niż afrodyzjak który kupiłem na świetokrzyskiej. :-)))
Ocena: 2 z 5 Gwiazdek!
No powiem że zabawa była całkiem niezła i lepiej napewno działało niż afrodyzjak który kupiłem na świetokrzyskiej. :-)))
Ocena: 5 z 5 Gwiazdek!
Bałem się podać to jakiejś dziewczynie aby jej nie zaszkodziło więc zapytałem wujka lekarza czy skład jest bezpieczny, nie widział przeciwwskazań. Pierwsza impreza była słabsza, może dlatego ze zyt mało nalałem. Ale następna – wlałem ok. ¼ butelki i dziewczyna oszalała. Sama mnie zaciągnęła do łóżka!! W następnym tygodniu po wypłacie kupuję kolejną porcję! Rafał z Wawy
Napisz Recenzję

sklad

Skład w 2ml: Aqua, 26mg, L-arginine, Vitaminium C(16%DV), Sodium Methyl Paraben, Sodium Ethyl Paraben, Sodium Propul Paraben, DV= dzienne zapotrzebowanie

SPANISH LOVE DROPS - 30ML

70,00zł
59,90zł
   

Twój koszyk

Koszyk więcej
...jest pusty

Centrum zamówien

zamówienia SMS/mobile:
512 10 98 07

tel. stacjonarny:
(22) 304 71 13

email: zamowienia@intymnosc.pl
GG: 3280078

pon-pt: 09:00-22:00
sob-niedz: 10:00-18:00

Centrum zamówien

CENTRUM
Sexshop w Warszawie
Galeria Pólnocna Dworca Centralnego
Aleje Jerozolimskie 54, lokal 55
pon-sob: 12:00-20:00
 
KABATY
Sexshop na Kabatach
ul. Kabacki Dukt 2
pon-pt: 09:00-22:00
sob-niedz: 10:00-18:00

Newsletter

Wlasnie zapisales sie do Newslettera Intymnosc.pl.
Juz tylko kilka klikniec dzieli Cie od dolaczenia
do elitarnego grona naszych czytelników. Sprawdz email i potwierdz
aktywacje Newslettera.
Twój email istnieje juz w naszej bazie.