Obniżka! FABULOUS BREASTS 50ml KREM - NOWOŚĆ ! Zobacz większe

FABULOUS BREASTS 50ml KREM - NOWOŚĆ!


Wysyłka za:

ŚREDNIA OCEN:
(18)
(11)
(7)
(2)
(0)
WSZYSTKICH OPINII: 38 (zobacz wszystkie)
89,00 zł 99,00 zł

Krem na powiększenie biustu Fabulous Breast (50 ml)

Efekt natychmiastowy!

powiększanie biustu

  • Chcesz mieć na stałe większe piersi?
  • Powiększ swoje piersi do wymarzonych rozmiarów
  • Piersi tak jędrne jak nigdy przedtem
  • Wielki hit na rynkach zachodnich!

Jędrne piersi w wymarzonym rozmiarze!

Jeśli marzysz o większym biuście, ale masz opory przed skorzystaniem z chirurgii plastycznej, wypróbuj inną metodę. Wystarczy kilka tygodni, aby Twoje piersi stały się wyraźnie większe i dużo bardziej jędrne. Zanim przekonasz się do magicznego działania skalpela, wypróbuj środek Fabulous Breast - krem na powiększenie biustu. To kompletnie nieinwazyjny produkt, który sprzedawany jest w całej Unii Europejskiej, dlatego jego bezpieczeństwo potwierdzono certyfikatami zdrowotnymi.

Kremy powiększające do biustu to absolutna nowość w dziedzinie naturalnego powiększania biustu. Holenderska firma opracowała recepturę, która szybko stała się popularna nie tylko w Europie, ale także za oceanem, właśnie z uwagi na błyskawiczne efekty, widoczne po tygodniu od pierwszego zażycia. Oczywiście wszystko zależy także od organizmu.

Trwały efekt

Gdy kobieta zachodzi w ciążę, jej ciało zaczyna produkować więcej estrogenów. To odpowiada właśnie za wzrost piersi. Kremy na powiększenie biustu Fabulous Breast w swoim składzie zawierają aktywne phyto estrogeny. Składniki te, działają podobnie jak żeńskie hormony, przez co powodują zwiększenie objętości oraz ujędrnienie piersi, bez kolejnych efektów hormonalnych w postaci np. laktacji.

Powoduje produkcję hormonów

powiększanie biustu

Pozostałe składniki, zawarte w kremach, przyczyniają się do wzrostu ukrwienia piersi. Dzięki temu, zyskują one pełniejszy i bardziej jędrny kształt. Właśnie z tego powodu, preparat jest tak popularny wśród dojrzałych kobiet, u których krążenie krwi nie jest już tak płynne, jak kiedyś.

Kremy powiększające do biustu Fabulous Breast to w pełni naturalne preparaty. Starannie opracowana receptura ma na celu spowodowanie bezpiecznego porostu piersi. Kombinacja składników działa bezinwazyjnie na organizm, dlatego sama kuracja może przebiegać przez dowolny okres.

Skutki uboczne - brak!

Według badań, krem powiększający biust Fabulous Breast, nie wywołuje niepożądanych skutków ubocznych. Jedyne przeciwwskazanie to wstrzymanie się od zażywania, w okresie ciąży oraz karmienia piersią. Natomiast nie wykazano negatywnego wpływu preparatu, na środki antykoncepcyjne

Składniki:

powiększenie piersi

Krem 50ml: woda, Cetyl alcohol, Glyceryl stereate, Cetearyl alcohol, Cetyl palmitate, Cocoglycerides, Soya oleum, Humulus lupulus, Ceteareth, Aesculus, Glycerin, Prunus dolcis oleum, Calendula oleum, D-alpha tocopherol acetate, Fragrance, Retinyl acetate, Retinyl palmitate, Alltoine, Chloromethylethylisothiazolinone.

Stosowanie

Należy nakładać krem na powiększenie biustu, dwa razy w ciągu dnia. Najlepsze efekty przynosi stosowanie preparatu tuż po kąpieli. Jak nakładać? Niewielką dawkę kremu rozsmarować wokół piersi, kulistymi ruchami, kierując się od podstawy - w kierunku ramion.

Ocena 

cześć krem jak dla mnie super już po pierwszym opakowaniu widać efekty . teraz zamówiłam drugie przez pocztę polska za pobraniem czekam już ponad tydzień jestem z tej przesyłki nie zadowolona zamawiając kurierem miałam już na drugi dzień

Ocena 

Jestem zadowolona z przesyłki czekałam na krem jeden dzień używam go od wczoraj dobrze się rozprowadza ma delikatny zapach powiedzcie mi po jakim czasie widać efekty ?

Ocena 

ja nadal czekam,ale trochę mnie przeraża to że, tak jak wspomniałyście na efekty tak długo trzeba czekać,no cóż cierpliwość może się opłaci

Ocena 

niestety, ja nie widzę większych rezultatów... może są jędrniejsze, gładsze, i tym podobne, ale o powiększeniu nie mogę tu mówić. a już myślałam, że będę miała jeden problem z głowy, no cóż... stosuję ten krem od ponad miesiąca, może należy dłużej (?)

Ocena 

Mam wiele wątpliwości. Chciałam się dowiedzieć, czy efekty są na stałe i czy trzeba krem stosować razem z tabletkami. Czy ten większy rozmiar nie jest zbhtnio naciagany? Ze tylko ujedrnia i podnosi piersi. Jestem juz zdecydowana, bo nie sadzilam, ze mozna tak latwo uzyskac efekty. Mam 17 lat a wygladam jak z podstawowki...ba niektore z podstawowki dziewczyny maja wieksze....zalamka... Jesli tylko sie dowiem, czy daje efekty i na stale i czy wystarczy ze bd stosowac do uzyskania efektu i jak uzyskam go ( tylko kremem, a co tabl? ) to moge przestac a efekt pozostanie ten sam i romiar ponownie sie nie zmniejszy? Pomóżcie ! Zdesperowana nastolatka...;/

Ocena 

Mam takie pytanie jesli to zamówie jak długo trzeba czekac na paczkie.mam nadzieje ze to naprawde działa.

Ocena 

Ja niestety nie widze jeszcze żadnych zmian stosuje niecałe 3 tygodnie.....

Ocena 

Mam pytanko! Czy po zaprzestaniu stosowania kremu jedrnosc i wielkosc biustu utrzymuja sie?

Ocena 

witam mam pytanie!ile dni sie czeka na przesylke?mam zamiar to wykupic..ale sie boje ze nic nie pomorze:)ale widze po opiniach ze cos dziala u innych zobaczymy u mnie.

Ocena 

pytalam sie mojej ginekolozki czy to nie jest szkodliwe bo mialam takie obawy ale powiedziala ze leki niehormonowe dostepne bez recepty nie sa zagrozeniem a reszte trzeba konsultowac, wiec smialo dziewuszki!

Ocena 

tak, ja tez sie troche wahalam, szukalam po sieci roznych roznosci, ten krem zamowilam ze wzgledu na calkiem niezla cene i jakos tak na nosa i teraz absolutnie nie zaluje! i domawiam :) Dominika82

Ocena 

waham sie nad zakupem, ale sadzac po opiniach malo ryzykuje wiec chyba sie zdecyduje, a na zachete i dobra wrozbe zostawie wam dobra ocene skoro juz sie tu zalogowalam Marta

Ocena 

dzien dobry :)! krem spisuje sie doskonale, ja i moj chlopak jestesmy zadowoleni z rezultatow :) i czekamy na wiecej ;) ritha33

Ocena 

Może napiszę to bardziej po polsku niż moja poprzedniczka:) Piersi stają sie jedrne i kształtne po jakis dwóch tygodniach, poza tym krem bardzo ładnie pachnie i nie pozostawia efektu niewchłoniętego kremu, polecam Magda

Ocena 

ekstra!!!!!!111na serio no nie chcialam az ja w to uwierzyc ale cycki rosnol sa takie ze sie juz nie mieszczol w zaden stanik11! warto bylo wydac tyle kasiory

Ocena 

calkiem niezly ten krem musze przyznac ze jestem mile zaskoczona, ogolnie duzo kosmetykow nabytych przez internet laduje w kacie cienej polki, ale nie tym razem naszczescie :) Maryla

Ocena 

kupilam i czekam na przesylke, mam nadziej ze bedzie ok, juz sie nie moge doczekac!

Ocena 

jestem zachwycona. dostalam krem od mamy i wlasnie zamawiam nam znowu, obie jestesmy wrecz zachwycone tym ze piersi się powiekszyly:))

Ocena 

hejka, kremik wydajny, dobry i rzeczywiscie dziala na powiekszenie, jestem zadowolona z produktu:) IwonaW.

Ocena 

jest ok, faktycznie nie ma nic do zarzucenia, ale ja i tak deska jestem, moze po miesiacu piersi beda duze...aga

Ocena 

idealna konsystencja, ladny zapach i wygodne opakowanie, szybko sie wchlania i szybko podnosi biust dzialanie rewelacyjne bo powieksza objetosc dosc sporo

Ocena 

czesc, chcialam wam powiedziec ze krem jest swietny, biust staje sie po tym bardzo jedwabisty i poniesiony a co najwazniejsze wiekszy:)) jestem szczesliwa!

Ocena 

rzeczywiscie, biust po tym staje sie wyjatkowo jedrny, jak dla mnie superasty krem, zaren tam inny sie nie umywa. Lulcia

Ocena 

rewelacyjne! powiekszyly mi sie o rozmiar az mi sie wierzyc nie chce, co prawda musialam poczekac na efekt ponad miesiac ale warto bylo :)

Ocena 

kremi ladnie sie wchlania i nie klei sie, daje przyjemny efekt lekkiego chlodzenia na samym poczatku potem ladnie wypycha piersi:) Ola

Ocena 

smaruje biust tym kremem przed kazym wazniejszym wyjsciem, do duzych dekoltów, ladnie eksponuje piersi i daje mi uczucie komfortu, poza tym to inwestycja w swoj wyglada wiec zawsze poprawia humor :)

Ocena 

rzeczywiscie jest tak ze piersi robia sie wieksze, bardziej okragle i ladniej sie ukladaja, jest oks

Ocena 

czesc wszsytkim forumowiczom ;) krem dziala, do tego jakis puszap i efekty murowane!

Ocena 

niesamowity krem po 2 opakowaniach mój biust jest mega jędrny i mega piękny, cieszę się że zakupiłam FABULOUS BREASTS Mariola

Ocena 

krem stosuję codziennie i dzięki niemu wyglądam zupełnie inaczej bo ładniej :D Weronika

Ocena 

Krem stosuję od 2 miesięcy, jedyne plusy to, żę ujędrnia piersi, o powiększeniu raczej nie ma mowy :(

Ocena 

bardzo dobry krem, ujędrnia i modeluje piersi Ania

Ocena 

o powiększeniu raczej nie mogę mówić ale o ujędrnieniu na pewno, Lidka

Ocena 

Jestem miło zaskoczna bo ten krem naprawdę powoduje powiększenie piersi i bardzo je ujędrnia co jeszcze bardzie dodaje mojim piersiom lepszego wyglądu. Nigdy wcześniej nie wierzyłam w takiego rodzaju rzeczy. Poleciła mi go moja koleżanka i miała całkowitą rację że jest warty wydania kasy. Gorąco polecem!!!

Ocena 

Super super super;)

Ocena 

Ach czekałam na przesyłke 3 dni więc troche długo ale jednak było warto.Skóra wyrażnie jest gładsza i bardziej elastyczna jak za młodzieńczych lat;) Piersi podniosły się i są jędrniejsze,arz chce się znowu żyć;) Osobiście bardzo polecam Maria z Gdańska

Ocena 

Ja zauważyłam różnice juz po 2 tygodnch.Piersi tak jakby zaczęły rosnąć.Są jedrne i bardzo miłe w dotyku.Polecam Anna

Ocena 

stosuję ten krem od 3 tygodni i już zauwazyłam że skóra biustu wyraźnie się pojędrniła i stała się gładsza. niecierpliwie czekam na dalsze rezultaty. pozdrawiam edyta

Napisz opinię!

Napisz opinię

FABULOUS BREASTS 50ml KREM - NOWOŚĆ!

FABULOUS BREASTS 50ml KREM - NOWOŚĆ!

Fabulous Breast Krem - 50 ml