Obniżka! Shunga - Żel dla dwojga 60 ml Zobacz większe

Shunga - Żel dla dwojga 60 ml


Wysyłka za:

ŚREDNIA OCEN:
(1)
(1)
(0)
(0)
(0)
WSZYSTKICH OPINII: 18 (zobacz wszystkie)
159,90 zł 189,90 zł

SHUNGA - ŻEL DLA DWOJGA!

Lotosowy Noir to przyjemny żel z organicznymi składnikami, które są przeznaczone dla par, aby używać razem.

Dla niej

Zwiększa czułość łechtaczki, co może powodować dłuższe, silniejsze orgazmy.

Dla niego

Zwiększona czułość głowy penisa w celu uzyskania przyjemniejszego doświadczenia.

Żel o pojemności 60 ml

Ocena 

Fajnie się go używa i ciekawe odczucia. Polecam jak najbardziej.

Ocena 

Wzniósł nasze życie sexualne na wyższy poziom! Jest po prostu cudowny. Nie żałuje wydanych pieniędzy. 5 z plusem

Ocena 

Bardzo fajny jest ten sprej, muszę jeszcze zobaczyć jak żel, czy ktoś z Was stosował?

Ocena 

Mój chłopak nigdy mnie nie doprowadził do takiego stanu jak z tym spray-em;)

Ocena 

Bardzo dobry rozgrzewający produkt ; ) naprawdę fajnie grzeje.

Ocena 

Taka viagra dla kobiet w sprayu :) Oczywiście polecam

Ocena 

Kupiłem libigel i libispray dla partnerki aby trochę urozmaicić wieczory. Fajne działanie. Można kupić i przetestować.

Ocena 

Kupiłem dziewczynie na urodziny libispray, ona dochodzi 3 razy a ja jestem zachwycony tym jaka jest ciasna! Serio. Polcema, świetny produkt
krzysiek_in_love

Ocena 

k, ale przesylka szła strasznie długo, już nigdy więcej nie zamówiee pocztą polską!

Ocena 

faktycznie zwęża ale mnie jakoś nie podniecił. Sama nie wiem, może to kwestia stresu, zmęczenia itd. Jak sądzicie?

Ocena 

Cześć dziewczyny! Spray Libi kupiłam w sklepie w Centrum. Trochę sie wstydziłam po sprzedaje tam taki młody przystojny koleś...Ale luz, opowiedziałam o co mi chodzi, że biorę pigulki i chciałabym coś co wspomoże libido. Ten spray jest idealny. W dodatku tak super nawilża..rozpływam się:)
Madzia_natolin

Ocena 

nie wierzę! w końcu ktoś pomyślał o kobietach, które nie maja już 20 lat! póki co zamówiłam i czekam na przesyłkę. A jak Wasze wrażenia?
Bożena 39

Ocena 

Kupiłam ten spray za namową koleżanki. Wahałam się czy wybrać ten żel czy sprej. Kupiłam jedno i drugie:) Na żelu tez dodam opinię! A do do tego spreju. Bardzo pozytywnie mnie zaskoczyl! takie niby maleństwo, ale po pierwsze jest bardzo mocny i wydajny. Rzeczywiście trochę zwęża no i niesamowicie przyjemnie rozgrzewa, czuje się takie jakby szczypanie, przyjemny dreszczyk emocji:)
kicia83

Ocena 

Powiem Wam jedno dziewczyny! Nie wierzylam, że ten spray cokolwiek działa. Ok, rozumiem, że może jakoś tam podniecać...ale żeby zwężać? Pomyslałam "no bez jaj!" Ale zaczelam używać go do każdego stosunku i co? w sumei już od pierwszego razu jakby ten sex był lepszy. Ale po kilku "razach" zauwazyłąm, że faktycznie jest ciasniej. Może ot głupe, ale uważam, że to cud!
Kaśka-35

Ocena 

Dostałąm od faceta pod choinkę ten spray. Sąsiedzi, byli zszokowani, że krzycze, jak oni śpiewają kolędy. hahahah

Ocena 

Podniecający? TAK ale jakoś specjalnie mi nei zwęził cipki, n może minimalnie. Ale czego się spodziewac po dwójce dzieci...

Ocena 

Czy mogę coś takiego kupić żonei na urodziny? nie pogniewa się? Czekam na opinei kobitek czy to faktycznie działa..
Marek78

Ocena 

wow! nie sądziłam, ze to mozliwe, żeby był żel obkurczajacy pochwę! Świetnie, zrobię mężowi niespodziankę!!!
Lojalna Jola

Napisz opinię!

Napisz opinię

Shunga - Żel dla dwojga 60 ml

Shunga - Żel dla dwojga 60 ml