Obniżka! 3x Be Lover Aqua Power100 ml - Optymalne nawilżenie na bazie wod Zobacz większe

3x Be Lover Aqua (300ml) - antyalergiczny lubrykant na bazie wody


Wysyłka za:

ŚREDNIA OCEN:
(20)
(3)
(2)
(0)
(0)
WSZYSTKICH OPINII: 25 (zobacz wszystkie)
39,90 zł 75,00 zł

Nawilżenie podczas stosunku to niezwykle istotna sprawa, aby mieć z Niego jak największą przyjemność! Często zdarza się, że kobieta czuje bolesne tarcie przy stosunku u mężczyzn obrzęki i zaczerwienienia pojawiają się po stosunku, przez co penis częściowo traci swoje zdolności do regeneracji, tym samym obniża się jakość erekcji. Bardzo często problemy te występują, ponieważ bardzo mało kobiet wyzwala odpowiednią ilość śluzu, która pozwala nie używać lubrykantów. Nawilżenie pozwala na czerpanie prawdziwej przyjemności ze zbliżenia. Jeśli nie jest ono wystarczające, partnerzy mogą odczuwać dyskomfort nie tylko psychiczny - ale przede wszystkim fizyczny.

Sprawdź jak ważne jest nawilżenie podczas stosunku!

Pomijając tak ważne elementy jak unikanie obtarć i bolesnych tarć podczas stosunku, lubrykanty stanowią jego ważny element ponieważ zwiększa się czułość na dotyk – stosunki są o wiele bardziej przyjemne!

Według badania przeprowadzonego na 2,5 tysiąca par jednoznacznie wynika, że używanie lubrykantów podczas stosunku potęguje doznania. Aż 92% par stwierdziło, że odkąd używają lubrykantów ich życie intymne zmieniło się nie do poznania.

Be Lover Aqua – idealny dla par i singli!

Lubrykant BeLover Aqua to idealne rozwiązanie dla par, zarówno tych początkujących jak i zaawansowanych kochanków. Stworzony na bazie wody zapewnia pełne bezpieczeństwo oraz pełnię przyjemności z seksu. Żel jest lekki, wodnisty i delikatnie aksamitny, dzięki czemu nie zauważysz nawet jego obecności w Waszym łóżku!

Be Lover Aqua - akcesoria i wibratory!

Dzięki swojemu składowi, żel jest przezroczysty i nieklejący – możesz bezpiecznie używać go z akcesoriami i wibratorami dla lepszego nawilżenia!

Działanie żelu Be Lover AQUA POWER

Wyeliminuj problem niedostatecznego wydzielania śluzu. Przekonaj się, jak łatwo można przywrócić nawilżenie w pochwie. Wypróbuj lubrykant na bazie wody.

Wypróbuj żel Be Lover AQUA POWER podczas zabaw erotycznych lub stosunku. Przekonaj się, jak zadziała na Was podczas zbliżenia lub zwykłego masażu. Pamiętaj, że lubrykant na bazie wody to produkt w pełni skuteczny, bezpieczny i higieniczny.

Żel jest bezwonny, bezbarwny, testowany ginekologicznie i dermatologicznie. Odpowiedni dla osób w każdym wieku.

  • Głębokie i skuteczne nawilżenie
  • Ochrona przed podrażnieniami
  • Uatrakcyjnienie gry wstępnej
  • Wzmocnienie doznań partnerów
  • Nawilżenie akcesoriów erotycznych - wibratorów, masturbatorów itp.

Wykorzystanie żelu Be Lover Aqua:

  • Masaż – żel idealnie nadaje się do masaży, nie jest kleisty i nie zostawia plam
  • Gra wstępna – lubrykant nie posiada mocy rozgrzewający, jednak jego mocne nawilżenie powoduje wzrost podniecenia, w szczególności u kobiet
  • Seks klasyczny – dzięki swoim właściwościom idealnie nadaje się do seksu klasycznego
  • Seks analny – żel bardzo mocno nawilża, więc bez obaw o tarcia możesz uprawiać seks analny
  • Seks oralny – Be Lover Aqua jest jadalny, bezsmakowy i nie uczula, więc możesz go bezpiecznie stosować podczas seksu oralnego
  • Stosowanie z prezerwatywą – aby ułatwić sobie nakładanie prezerwatywy skorzystaj z nawilżenia, ponadto będziesz odczuwał więcej przyjemności z seksu
  • Stosowanie z wibratorami – aby nie powodować żadnych otarć i spotęgować doznania podczas zabawy z wibratorami użyj lubrykantu

Jak stosować Be Lover Aqua:

Aby skutecznie używać lubrykantu wystarczy nanieść odpowiednią ilość na dłoń a później używać na miejsca intymne zarówno kobiet i mężczyzn lub bezpośrednio na akcesoria. Podczas stosowania razem z prezerwatywą, aplikuj prosto na penisa nie na prezerwatywę.

Jeżeli potrzebujesz dodatkowych wrażeń i jeszcze większego podniecenia, możesz przechowywać żel w lodówce, po aplikacji wywoła bardzo pozytywne dreszcze!

Gwarancja!

Jesteśmy na tyle pewni działania żelu Be Lover, że otrzymujesz aż 30 dni na zwrot, nie musisz podawać żadnej przyczyny.

Ocena 

To co mi sie w nim podoba to bezpieczny sklad. Nie ma jakiejs tam dlugiej listy, nie ma w sobie alkoholu, nie ma cukru. jest na bazie wody. tak wiec mozna uzywac z prezerwatywa. im mniej chemii tym moi zdaniem lepiej bo jednak zelu uzywa sie w delikatnych okolicach tak wiec dobrze jakby byl w miare subtelny Fajny rowniez przy zabawach recznych. Daje lepszy poslizg rece tak wiec nic tam faceta na dole nie boli ( na sucho nie jest w koncu zbyt przyjemnie)

Ocena 

Fajnie ze nie wysycha. Nie moge stosowac oliwki i innych srodkow na bazie oleju a te na bazie wody mega szybko wysychaja ( czy tylko ja mam takie uczucie) i nie bylo tutaj znaczenia czy byl to jakis durex czy unimil. musialam szybko dokladac nastepna porcje co jednak w chwili milosnych uniesien moze nieco zepsuc atmosfere :P z be lover jest bardzo zadowolona. nie ma smaku, zapachu, nie wysycha i nie tlusci poscieli

Ocena 

biore tabletki mam czasami problemy z nawilzeniem podczas stosunku. poczatkowo radzilismy sobie slina ale z zelem jest przyjemniej ;))) poczatkowo uzywalam oliwki ale potem mnie uczulila tak wiec przerzucilam sie na zel na bazie wody. ten jest drugi jaki przetestowalam ale moim zdaniem znacznie przyjemniejszy od poprzdniego.

Ocena 

Jest fajny. Natrafilam na promocje tak wiec postanowilam skorzystac bo od jakiegos czasu szukalam jakiegos dobrego bezzapachowego zelu ( wbrew pozorom nie ma ich wielu bo na polkach jest masa jakich smakowych , rozgrzewajacych ktore nie raz mnie uczulily chociaz maz mooj jest fanem takich wynalazków i ciagle je kupuje). z tym jest mi jednak najprzyjemniej. nie daje jakichs tam rewelacyjnych dodatkowych doznan bo nie jest nawet do tego.ale robi to do czego jest stworzony. Czyli nawilza, ulatwia poslizg. zapobiega otarciom i innym zadrapaniom. jest bez smaku, bez zapachu. tak wiec po seksie nie czuje sie lepka jak przy niektorych innych zelach.

Ocena 

najlepszy i nie uczula. nie warto jest kombinowac z tanimi zelami i patrzec sie jedynie nacene. lepiej jest zainwestowac i kupic sobie wlasnie zel przznaczony do celow intymnych szczegolnie ze ostatnio rozmawialam z moja pania ginekolog i ta mowila ze za glowe sie lapala jak niektore klientki przyzlay jej sie ze uzywaly jako zeli intymnych oliwki ( sama rowniez raz sprobowalam ale to mega tluste). po be lover nie piecze nawet jak mamy jakies otarcie tam na dole. nie brudzi rowniez poscieli

Ocena 

Jestem zadowolona.Kilka zeli przetestowalam.Nie przypaly mi do gustu zele unimila ponieważ bardzo sie lepia.czerwony durexa tak mne uczulil ze pamietam jak w srodku nocy lecialam pod prysznic aby go zmywac. niebieski byl juz lepszy chociaz poczatkowo daje nieprzyjemne zimne uczucie. Najczesciej uzywamy wlasnie be lover. Nadaje sie i jako zel intymny i do masazu zamiast oliwki ( nie klei sie tak jak oliwka) . No i po otwarciu waznosc jest dluga a nie tak jak w przypadku niektorych innych zeli 3 miesiace.

Ocena 

Sprawdza sie w dwoch zastosowaniach. I w obu bardzo dobrze. Pierwsze to jako zel do masazu. dobrze nawilza, daje poslizg. nie pachnie no i nie klei sie ( nie jest sie tak poklejonym jak podczas olejkow do masazu ktore nie wiem czemu sa tak polecane - posciel po takim olejku jest cala wybrudzona)

Ocena 

be lover jest dla mnie najlepszy.Pod wzgledem dzialania, konsystencji i ceny. dodatkow nie leje sie tak jak inne zele na bazie wody i tak szybko ie wysycha tak wiec nie trzeba go co chwile dokladac

Ocena 

akims tam ekspertem od zeli nie jestem poniewaz wielu nie probowalismy. Kiedys uzywalismy glownie oliwki ale bylo kilka wad. Posciel upaprana po zabawie, ja i on sie kleilismy ( najgorzej na wlosach).No i oliwka nadaje sie jedynie do robienia dobrze reka czy do masazu. Tam na dol raczej nie powinno sie jej stosowac bo bedzie kiepsko z prezerwatywa. Od jakiegos czasu mam problemy z nawilzeniem tak wiec potnaowilam sobie zamowic cos wspomagajacego/ Padlo wlasnie na ten srodek. Uzywamy kilka razy w tygodniu od kilku miesiecy i zuzyla nam sie moze ... polowa? Tak wiec wydajnosc super.I jest tak jak jest opisane jak mialo byc. Czyli bezzapachowy, nie klei sie. I jednoczesnie lepiej nawilza tak wiec jest przyjemniej i nie mam zadnych otarc podczas seksu

Ocena 

uzywam od dobrych dwoch czy trzech lat. Juz nie wiem ile opakowan zuzylam bo idzie nam dosc szybko poniewaz nie uzywamy go jedynie w celach intymnych ale tez do masazu ( w obu dzialaniach sprawdza sie bardzo dobrze). Nie klei sie. W przypadku niektorych zei od razu mialam ochte isc do lazienki i myc rece. Tutaj tak nie ma I jest to jak do tej pory jedyny ze ktory mnie tam na dole nie uczulil. Cena rownie zjest ok, jest jednym z tanszych co wcale nie umniejsza jego jakosci. A podwyzsza ocene.

Ocena 

Nie wysycha
nie klei sie
no i nie ma smaku i zapachu ( nie znosze smakowych zeli, wiekszosc niby ma dobrze smakowac truskawka i bananaem ale tak naprawde to smak jest po prostu ohydny. zdecydowanie bardziej pasuja mi takie neutralne produkty).
Jakbym miała ocenić to 9/10. Nie daję 10 bo nadal szukamy najlepszego idealnego zelu :)

Ocena 

fajny bo nie klei sie nawet z czasem jak zaczyna wysychac. Nie zauwazylam rowniez aby brudzil posciel. jest na tyle fajny ze z partnerem nie mamy ochoty na razie testowac innych marek. No moze jak sie ten zel skonczy to wyprobujemy cos innego ale wydajnosc jest tak dobra ze szybko to pewnie nie nastapi.

Ocena 

ie uczula, w składzie jest w koncu woda. Nie jestem w stanie przekonać się do tych wszystkich rozgrzewających i innych żeli pnieważ są dla mnie zbyt mocne ( poza tym te niektóre sklepowe mnie uczuliły tak wiec nie wiem czy bede jeszcze eksperymentowała). Ten jest jak najbardziej ok. nie ma zapachu, konsystencja przyjemna. Nie za gesta, ni jest równeiż taka rzadka. I co najważniejsze można uzywać nawet jeśli się uzywa prezerwatywy.

Ocena 

Nadaje sie chociaz nie moge napisac ze bylby idealem. nie ma zapachu i smaku. tak wiec jest bardzo uniwersalny ale z chlopakiem lubimy testowac rozne smakowe i dajace ciekawe efekty. tak wiec ten stoi w rezerwie jak nam sie wykoncza innne

Ocena 

Niedrogi, bardzo pomaga. Polecam :)

Ocena 

Nigdy nie mialam problemow z wilgotnoscia ale od kilku miesiecy uzywam tabltek antykoncepcyjnych i jednak zauwazylam ze jestem tam na dole o wiele barziej sucha. wiem ze tabletki anty moga wywolywac taka suchosc ( nawet mi o tym moja pani ginekolog powiedziala). Ale postanowilam zamowic sobie jakis zel. Padlo wlasnie na be lover ( kolezanka mi go polcila). No i plus ze mozna zamowic z neta w dobrej cenie. Wzystko przychodzi dobrze zapakowane. Nikt nie wie co kupuje.

Ocena 


nie wysycha
dobrze nawilza
nie klei sie
nie brudzi poscieli ani rak
nie ma zapachu ( wiekszosc zeli zapachowych ma tak koszmarny sztuczny chemiczny zapach moim zdaniem ze seksu si eop prostu odechciewa).
ani razu nie spowodowal u mnie zadnego podraznienia czy alergii a uzywam juz od jakiegos czasu
Minusów nie dostrzegagm. No chyba ze dostepnosc bo stacjonarnie nie widzialam niestety i trzeba zamowic przez internet.

Ocena 

Dobra kosnystencja. nie ma zapachu, jest taki neutralny. poczatkowo nie widzialam w nim niczego specjalnego ale ostatnio czesto uzywamy. Jak na przykład mamy ochote na szybki numerek i jest problem z wejsciem. podoba mi sie ze nie ma w skladzie oliwy ale jest na bazie wody. Na oliwe jestem uczulona i unikam jak ognia srodkow ktore maja ja w skladzie. Swoja drogoa to sklad jest rowniez ok. krotki i nie doczytalam sie aby byly w nim zawarte jakies niebezpieczne skladniki.

Ocena 

Polecma. Jest bez smaku, bez zapachu. I to mi najbardziej odpowiada. jest również o wiele tanszy niż te w supermarktach czy w drogerich.i nie piszę tutaj wcale o pojemnosci ale o wydajnosci. Jeszcze tak wydajnego zelu nie mialam ponieważ wystarczy doslownie kropelka wielkosci ziarnka grochu. nie polecma jednak przesadzac. raz nalozylismy za duzo ( bylo to od razu po kupnie) oraz byl taki poslizg ze go praktycznie w sobie nie czulam :P musielismy dokonczyc lodzikiem i minetka bo inaczej nie bylibysmy w stanie

Ocena 

Nie uzywamy podczas stosunku poniewaz sama latwo sie pdniecam i nie potrzeba mi tam na dol zadnego nawilzania ( poslizg jest) ale uzywamy z chlopakiem podczas oralu i robienia reka. Jak go tam smyram reka to penis jest suchy no i go momentalnie boli bo jest tarcie.Wczesniej probwalismy i balsamu do ciala i oliwki. Ale oliwka sie lepi balsam wysycha. Slina to sie dlugo nie da zwilzac. Ktoregos dnia zamowilam ten zel przyokazji innych zakupwo i okazalo sie ze rozwiazal problem. Jest z nim o wiele przyjemniej.

Ocena 

ja to zauwazylem w stacjonarnym sklepie ze 3 tygodnie temu. na stronie dopeiro teraz. kupilem i przekonalem sie, ze nie warto przeplacac za jakies tam inne super-duper-extra zele. be lover jest dla przeciętnego kowalskiego wystarczający, a przy tym tani i wydajny, hejka.

Ocena 

to jakas nowosc jest? co to za producent? bzpieczne?

Ocena 

tak. jesli chcesz miec problem z nawilzaczami z glowy na pare dobrych miesiecy intensywnego uzytkowania, to polecam. Ja kupilem dla nas jedna tubke 150 ml i dopiero sie konczy, a uzytkuje go wyczynowo ;) poza tym nawilzenie na wysokim poziomie, bezpieczny calkowicie, porownywalny z jakoscia durexa ;)pzdr Alan

Ocena 

jakies zdanei na temat tego preparatu? ktos korzystal z tego? przede wszystkim interesuje mnie wydajnosc

Ocena 

no, taki zestawik to bym mogła dostać na urodziny ;)

Napisz opinię!

Napisz opinię

3x Be Lover Aqua (300ml) - antyalergiczny lubrykant na bazie wody

3x Be Lover Aqua (300ml) - antyalergiczny lubrykant na bazie wody

3x Be Lover Gel Aqua Power Żel intymny na bazie wody, głęboko nawilżający (100 ml)