intymnosc.pl
W Twoim Koszyku: 0 szt. Suma zakupów: 0,00zł

Opinie klientów, dyskusje o produkcie, forum

Przedstawiamy opinie na temat produktu

LibiSpray Intensive 50 ml - Spray podniecający i zwężający

.
Zamieść swoja opinię, komentarz - weź udział w dyskusji na forum.

* Przedstawione opinie klientów Intymnosc.pl są subiektywne. Intymnosc.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

** Opisane rezultaty stosowania suplementów oraz kosmetyków intymnych mogą się różnić w zależności od indywidualnych uwarunkowań/ćwiczeń. Producent nie gwarantuje powtarzalności efektów.

Napisz Recenzję
Byłam zrozpaczona bo mój związek zaczynał się rozpadać a nikt nie był w stanie mi pomóc. Współżyłam o ile można to tak nazwać od ok 2 lat ale od samego początku były same problemy. Czułam ból oraz zdarzały się małe krwawienia. Libi gel polecił nam sexuolog. DO zestawu dokupiliśmy jeszcze tabletki. Efekty zauważaliśmy stopniowo. Żel bardzo dobrze nawilża sfery intymne dodatkowo wzmacnia odczucia.
Ocena: 5 z 5 Gwiazdek! 5 z 5 Gwiazdek!
Myślałam, że żel jest jakąś rewolucją na rynku. Poleciła mi go znajoma z pracy która używa go od dawna. Nie czułam żadnego przyjemnego mrowienia czy mocniejszego orgazmu. Może dlatego, że jesteśmy już długo po ślubie ...
Ocena: 1 z 5 Gwiazdek! 1 z 5 Gwiazdek!
powiem tak..jak dla mnie szału nei ma, coś tam działa, ale mógłby być mocniejszy..może już taka moja \"uroda\", ze nie mam orgazmu:(
Ocena: 3 z 5 Gwiazdek! 3 z 5 Gwiazdek!
Libiżel jest w sumie bardzo ok, dziąła tak jak napisano na opakowaniu. jak dla mnie jedynym minusem jest cena. Za wysoka, ale musze przyznać z drugiej strony, ze na długo starcza, mam go 3 miesiące i zużyłam dopiero polowe
Ocena: 4 z 5 Gwiazdek! 4 z 5 Gwiazdek!
kupiliśmy z żona na kabatach przed wyjazdem na majówke, bylo bardzo gorąco mimo deszczu za oknem. Hehe
Ocena: 5 z 5 Gwiazdek! 5 z 5 Gwiazdek!
sam nie wiem czy to kupić? jaką mam gwarancję, ż emojej dziewczynie się ten żel spodoba? że nie będzie miałą uczulenia i czy będzie dziąlać?
Ocena: 3 z 5 Gwiazdek! 3 z 5 Gwiazdek!
do niezdecydowany-facet: rozwalają mnie takie pytania! a jaką masz gwarancję, że kupisz dziewczynie perfumy czy krem, że będzie ok. Uczulac jej ten żel na pewno nie będzie, bo jest na bazie wody i ma same naturalne składniki. Co do działania poczytaj sobie pozostałe opinie!
Ocena: 5 z 5 Gwiazdek! 5 z 5 Gwiazdek!
Sympatyczny Pan w sklepie wszystko wytłumaczył co i jak, więc wiem jak stosować, fajnie podnieca
Ocena: 5 z 5 Gwiazdek! 5 z 5 Gwiazdek!
Kupiłam tez sprej i obiecałam sobie, że dodam tez recenzje do żelu. ma świetna konsystencję, rozgrzewa, genialnie nawilża, jest bardoz wydajny. Polecam!
Ocena: 5 z 5 Gwiazdek! 5 z 5 Gwiazdek!
nie wiem, co jest ze mną nie tak, ale na mnie ten żel jakoś za słabo działa. Smaruje się nim wargi cyz łechtaczkę? On powinien zwiększac ochotę? :(
Ocena: 3 z 5 Gwiazdek! 3 z 5 Gwiazdek!
Polecam przyjemne ciepło i mrowienie ...szczególnie przy jego dotyku. Minus dość szybko się wchłania i trzeba kilka razy smarować w trakcie stosunku.
Ocena: 5 z 5 Gwiazdek! 5 z 5 Gwiazdek!
Cześć:) nie przepadam za produktami, które powodują rozgrzewania i mrowienia, przynajmniej w przypadku balsamó do ciała. Ale musze przyznac, że ten gel jest naprawde spoko. Libigel+wibrator+ja=odlot w kosmos Katarzyna
Ocena: 5 z 5 Gwiazdek! 5 z 5 Gwiazdek!
Nie mam żadnych zastrzeżeń, jest bardzo dobry, godny polecenia.
Ocena: 5 z 5 Gwiazdek! 5 z 5 Gwiazdek!
Pomaga wspiąć się na seksualne wyżyny, jest mega, polecam
Ocena: 5 z 5 Gwiazdek! 5 z 5 Gwiazdek!
Po zastosowaniu tego żelu wasze życie seksualne już nigdy nie będzie takie samo zapewniam.
Ocena: 5 z 5 Gwiazdek! 5 z 5 Gwiazdek!
Wyświetlono rekordy od 1 do 15 (z 211 znalezionych) Stron:
 1  2  3  4  5 ...  
Powrót Napisz Recenzję

Twój koszyk

Koszyk więcej
...jest pusty

Centrum zamówien

zamówienia SMS/mobile:
512 10 98 07

tel. stacjonarny:
(22) 304 71 13

email: zamowienia@intymnosc.pl
GG: 3280078

pon-pt: 09:00-22:00
sob-niedz: 10:00-18:00

Centrum zamówien

CENTRUM
Sexshop w Warszawie
Galeria Pólnocna Dworca Centralnego
Aleje Jerozolimskie 54, lokal 55
pon-sob: 12:00-20:00
 
KABATY
Sexshop na Kabatach
ul. Kabacki Dukt 2
pon-pt: 09:00-22:00
sob-niedz: 10:00-18:00

Newsletter

Wlasnie zapisales sie do Newslettera Intymnosc.pl.
Juz tylko kilka klikniec dzieli Cie od dolaczenia
do elitarnego grona naszych czytelników. Sprawdz email i potwierdz
aktywacje Newslettera.
Twój email istnieje juz w naszej bazie.